*Contact


For a reliable and courteous tour guide in Indonesia, please contact me +6282123540948 or andy_oden@yahoo.com or andode@gmail.com

More details for the Tour Program please visit to https://oden.wordpress.com/tour-programs/

At Bromo Mount
At Bromo Mount
Me, our driver and our tourist take foto at Bedugul Lake, Bali.
Me, our driver and our tourist take foto at Bedugul Lake, Bali.
Me and my tourist is standing on rock of Green Canyon, Pangandaran, West Java.
Me and my tourist is standing on rock of Green Canyon, Pangandaran, West Java.
France tourist and me on Traditional Boat on Sunda Kelapa River.
France tourist and me on Traditional Boat on Sunda Kelapa River.
Me and a tourist girl on small traditonal boat on Sunda Kelapa river
Me and a tourist girl on small traditonal boat on Sunda Kelapa river
Me on White Crater at Bandung.
Me on White Crater at Bandung.
At Cijago Waterfall, West Java
At Cijago Waterfall, West Java
Hanging Breadge
Hanging Bridge

29 comments

  1. Dear Andy,
    I got your website from google search because I am looking for the agent who can possibly find me the ticket from CGK – DPS for 8 pax. I tried to book online for budget airlines service but all fares seem to be expensive. We are from Thailand and we already booked the flight BKK-CGK by air asia QZ7717/16 May
    return flight by FD3672/20May (20:35). We need the conncecting flight from CGK to DPS on 17 May in the morning and returning flight before 2035 p.m
    We do not have any idea how to book the flight in advance and we afraid that the flight gonna be full during the weeknd. Do you have any suggestion or would you please provie me the cheapest return fare for us.
    If you dont mind please let us know.
    Anyway thank you in advance.

    Pookie

    Like

  2. Dear Pookie

    Ok i can help you for connecting flight to Denpasar and i will book tickets from here and i suggest you have to book right now and i just tell you that international Jakarta airport need tranportation to domestic airport. And i wanna ask you that are need guide during holiday in Bali?
    It is means everything need costs.
    Please send me an email to my contact!

    Thank you for found my website!!!!

    Cheers

    Like

  3. hai andy,
    bisa dapatkan hotel di sekitar jakarta yang harganya sekitar 250rb untuk 1 malam kerna saya mau ka jakarta pada 01june nanti dan juga transport dari jakarta airport ka bandung serta berapa kosnya. untuk pengetahuan andy kami semuanya seramai 5 org dewasa dan 2 org kanak2 …thks

    Like

  4. For Rosli

    I know hotel in Jakarta on your budget, no worries. I will arrangement for everything your holiday to Jakarta and Bandung. You said will come to Jakarta 29 May, which one is true? please check your email add.

    Like

  5. I reguest for the entry jackarta internationa road races 2008 competition

    your athlete joel kemboi

    Like

  6. Dear Andy,

    Saya telah book flight ke Bandung pada 19/1/09 dan kembali ke Malaysia pada 22/1/09.Apakah pihak saudara bisa menyediakan tour guide beserta hotel bertaraf 2-3 bintang untuk kami ?Kesemua kami berjumlah 4 org dewasa dan 4 orang kanak2.Diharap Pak Andy bisa beri feedback secepatnya.TQ!

    Like

  7. the price list for whole nutmeg per kg, Elshallot (onion) per kg and Artificial nail per carton from jarkata indonesia.

    Like

  8. Dear Andy,
    Kindly let me know if i book a flight from malaysia to solo and would like to visit friends in banyumas as well take day tour there, how will you be me tour guide ? can you arrange hotel in solo for about 4 days 3 nights
    p/s: i expected to be there somewhere 29/9/08…..please get back to me ASAP….TQVM

    Like

  9. Hello Andy, You have a nice website.
    My question. Will you check out a business for me in Jakarta? I want to buy some zero turn lawn mowers from this business and don’t know if the business is real or a scam.
    What will you charge me for doing this work?>
    Here is the business information I have.
    Company Name: Alam Raya Machine PT.
    Contact Person: Mr. Takari Martua
    Street Address: Jl. Lautze No. 3-5
    City: Jakarta
    Telephone: 62-21-6583052

    Like

  10. hi, i m Alberto and i m going in medewi in august…
    i would like to know some cheap sistemation near the beach and the famous surf point break….
    thanks a lot

    Like

  11. hi, we will take air asia flight fr M’sia QZ7603 on 05/03/2009 arrive at Jakarta on 1050hrs for 11 adult & 3 child at Jakarta. We planning travel around Bandung at the same day. After that wan go to Surabaya by train. can u arrange transport for us?

    Like

  12. Hi Andy:
    I doing the manpower & maid agency in malaysia, now i looking for the bio of maid! can you help me to arrange? please email for me! thank you

    Like

  13. Dear Andy,

    Saya dan isteri akan ke Bandung tanggal 1 Mac hingga 3 Mac 2009. Saya perlukan mobil & supir di bandung. Boleh saya tahu berapa kos untuk satu hari. Saya akan chek in di Hotel Cemerlang.

    Azize

    Like

  14. Hi Andy,
    saya masih mencari hotel di jalan dago yang berdekatan tempat shopping. tapi tak jumpa lagi.
    boleh tak andy tolong saya? saya kesuntukan masa, saya dah rakan2 akan berangkat pada 5 March 09 KUL CGK 2105 2205 dan trus ambil pengangkutan ke bandung. jadi sampai di bandung dalm pukul 3.00pagi. hotel nakmurah dan comfortable sekitar r.p200000. ada tak?

    Like

  15. bingung nih! help!
    saya mau pulang ke indonesia dan pacarku org sini dan dia pengen banget liat harimau sumatra, gajah, san satwa liar lainnya. Tapi waktu kita terbatas di Indo jadi taman nasional yg terdekat dr jakarta cuma bukit barisan dan way kambas kan? Tapi yg lebih praktis yang mana ya? dan bagaimana dengan akomodasi dan transport?

    Like

  16. Hi Andy,
    Thank for ur answer to my quesion on YAHOO, i will be very much appreciated if u can introduce business contacts to me and i be visiting jakarta in middle of june…..so can u b my tour guide by then…and wats your charges for doing that too….thanks for your help….

    Like

  17. Hi Andy,

    saya dan 4 orang lagi rakan akan ke jakarta pada 3 – 6 Disember ini. Saya akan menginap di hotel Sofiyan Betawi. Saya perlukan mobil + supir sepanjang berada di sana. Saya akan sampai di Jakarta pada jam 10.50 pagi dan balik semula ke Malaysia pada 6 disember jam 8.30 pagi. Pada hari pertama dan ketiga bercadang nak shopping di Jakarta. Pada hari kedua, kami bercadang pergi ke bandung (daily trip). Boleh tak saudara andy tolong uruskan dan berapa kos kesemuanya (termasuk supir + petrol + tol + parking + dll) untuk selama 4 hari ini?

    Like

  18. Saya akan datang ke Jakarta pada 16 Januari 2010 hingga 19 Januari 2010.Saya perlukan kereta dengan pemandu dengan hotel sederhana untuk jalan-jalan hingga ke Bandung.Saya Berdua dengan satu baby.Berapa Kosnya.Harap beritahu saya.Bajet yang kecil saja…

    Like

  19. Hi,

    I have searching in the website and found your webside. I am from Bahrain looking for Housemaid to bring here in Bahrain.

    Thanks

    Like

  20. Pak Andy,

    Saya bercadang untuk ke Jakarta pada 29 Mei 2010. ETA Soekarno Airport 2310. Dan balik ke Kota Kinabalu pada 01 Jun 2010 ETD Soekarno Airport 1725. Jadi dalam lebih kurang 4days 3nites.

    Bajet saya kecil aja. Ingin tanya berapa ya kalau ground pakej (halal food) Jakarta-Puncak-Bandung untuk 2 orang. Adakah pak andy sendiri yang jadi tour guide nya atau pak andy hanya menolong atur aja?

    Adakah lebih murah book hotel berasingan dan ambil daily tour aja ke Bandung?

    Terima kasih.

    Like

  21. pak andy,

    saya mau khidmat pak untuk saya bercuti di jakarta dan bandung pada 1 sampai 4 juni 2011.

    Boleh pak andy bagi saya harga khidmat pak andy termasuk transport dari 1-4 juni 2011.

    Kos lain etc, parking + tol + diesel + tip di kira berasingan.

    Like

  22. encik andy,
    saya mahu ke jakarta dan bandung pada 6-12/11/2012..boleh saya dapat kan perkhidmatan pengngkutan dan berapa kos untuk melawat di sekitar jakarta dan bandung

    Like

Leave a comment